21 Januari 2008

Rakyat Perlis mahu tukar kerajaan! Rakyat Melaka ??

KANGAR, 21 Jan (Hrkh) - Rakyat Perlis mahu perubahan! Pimpinan kini sudah tidak relevan! Tukar pemerintah kini kepada pembangkang! Demikian, antara angin yang sedang melanda dalam sebuah laman web anak Perlis yang sedang membuat bancian secara 'online' ketika ini.
Dalam ruangan poll (Mai Mengundi) di laman web AnakPerlis.com sedang dijalankan undian bertajuk "Perubahan politik yang bagaimanakah yang anda perlukan untuk negeri Perlis ?"

Keputusan undian yang dibuat sehingga hari ini mendapati sebanyak 53 peratus atau 139 daripada 260 orang pengundi mahukan "Parti pemerintah kepada Parti Pembangkang".
Sementara itu 39 orang tau 15 peratus mahukan "Team sekarang kepada team yang baru" dan 25 orang atau sembilan peratus mahukan "pucuk pimpinan yang lebih berpengalaman". Lain-lain pengundi pula memilih "Gabungan pemimpin tua dan muda" seramai 23 orang (8 %), "Kekalkan team sekarang" seramai 15 orang(5%), "Pucuk pimpinan yang lebih muda" seramai 11 orang (4%) dan selebihnya "Tak kisah" seramai lapan orang (3%). -
Rakyat Melaka bagaimana?

Tiada ulasan: