30 April 2008

BLOG D A R DAH TAK TENTU ARAH

Maaf Datuk kerana saya perlu tegur sikit berkenaan blog Datuk itu. Tegur untuk kebaikan.Sebelum ini bila pertama kali saya jengok blog Datuk pembaca tak boleh beri komen. Selepas itu boleh pulak. Kemudian setakad hari ini 19 Apr 2008 dah tak boleh pulak. Saya cadangkan supaya Datuk 'maintain' satu saja blogspot.com tu, manakala yang wordpress.com itu tak payah guna lagi. Jangan tamak sangat Datuk takut nanti kedua-duanya tak berfungsi.Bukan apa sebenarnya su-kj kesian juga kat Pemimpin-pemimpin Umno ini. Ini kerana mereka agak ketinggalan dari segi 'it' sedangkan mereka yang membangun dan mengembangkannya tetapi kesudahannya mereka sendiri yang tertinggal kebelakang. Jadi saya sedia membantu mana-mana Pemimpin Umno yang ada blog supaya blog mereka sentiasa hidup dan berfungsi.Saya perlu tolong Pemimpin-pemimpin Umno kerana bapa saya yang dah dekat 80 tahun tu masih Umno sampai ke hari ini. Aruah Tok Wan saya yang selalu jumpa Dr. Mahathir pun Umno. Kakak-kakak dan abang ipar saya pun Umno. Cuma diri saya sahaja yang tak tahu lagi nak hala ke mana. Tunggu tawaran sebut harga runding terus bukan 'terder terbuka'.... sebab DEB kan !. Ini bukan rasuah tetapi menjual kepintaran.

Tiada ulasan: